czwartek, 26 lutego 2015

Miedo :3


Strach nie dogoni nas.

"Nawet, gdy czujesz strach, albo już nie masz sił
Musisz dotrwać do końca, choćbyś miał tu paść na ryj."

"Gdy wszyscy Ci mówią 'nie warto', 
sam też to wiem, ale uwierz mi nie jest tak łatwo."

Wykorzystuj każdą możliwą okazję, by pokazać jaki jesteś silny.

Po prostu walcz, nie poddawaj się, bo tylko wtedy możesz coś wygrać.


Byłabym grzeczna i ułożona, ale wtedy nie byłabym sobą.

Codziennie uświadamiam sobie, że to wszystko, co przeszłam, prowadzi mnie do jakiegoś punktu wyznaczonego w moim życiu.

"Nie mam zamiaru spełniać czyiś oczekiwań, w życiu nie chodzi o to by sympatie zdobywać!"

Walcz albo olej to.  Sukces zależy od podejścia.


"Mów szeptem, kiedy mówisz o miłości"

"Serce bije - dotknij je ręką, bądź tak sexy, że inne wymiękną!"

"Płuca wdychają powietrze pełne uczucia.."

Daj mi miłość, ja się nią zaopiekuję.

"Jestem krawcem emocji szytych na miarę uczuć.."

Nie potrafię opisać uczucia, które we mnie narasta, kiedy widzę Twoje oczy i słyszę Twój głos. Ale wiem jedno, chcę żeby było tak zawsze.


"Jeśli masz listę dziesięciu najlepszych, to dziewięciu musisz skreślić, bo jestem ja, nie ma reszty!"

Zatrzymać się na chwilę, złapać oddech i biec dalej za marzeniami.


"Tysiące chwil, marzeń, myśli i uczuć.. Miliony obietnic, wersów, resztki tuszu.."

Tutaj zwykła codzienność to nie fabryka snów.



Czasem w każdym coś pęka.

Nie uciekaj od problemów, bo i tak kiedyś Cię dogonią.

Może wydawać Ci się to dziwne, ale ja też mam uczucia.

Chciałam więcej niż mogłam unieść.

Codziennie budzę się z uśmiechem na twarzy, bo to, co złe jest już za mną.

"Mogłam dać Ci więcej niż one wszystkie"



Tylko zakazane rzeczy są najlepsze.

 Baw się tak, żeby potem mówić, że nigdy więcej tego nie zrobisz.

Bądź sobą to wystarczy.
Kto by pomyślał, że sprawisz mi tyle radości swoją obecnością.

"Choć Go nie ma na co dzień, jest codziennie w moich myślach"

"Pocałunki są mową miłości, więc może wpadniesz i się wypowiesz?"

Pragnę Twojego dotyku bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro.

10 komentarzy:

  1. bardzo fajne cytaty :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no.. Widzę nowe cytaty do mojego zeszytu. Bardzo dziękuję ;**
    I zapraszam do mnie:
    http://pomagamwzyciu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te wszystkie cytaty ale " Bądź sobą,to wystarczy" wydaje mi się najlepszym. Dziś każdy z nas udaje kogoś kim wcale nie jest a tak naprawdę powinniśmy zdjąć maskę i być pop prostu sobą.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Jeszcze nigdy nie widziałam bloga takiego jak ten. Inspirujące piękne cytaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post dał mi wiele do myślenia. Dzięki niemu zrozumiałam, że przeszłość muszę zostawić za sobą i iść dalej..dziękuję ;* Twoja wierna fanka ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajny pomysł na bloga, na prawdę niektóre cytaty bardzo motywują do dalszego działania:)
    Zapraszam : http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gdy wszyscy Ci mówią 'nie warto', sam też to wiem, ale uwierz mi nie jest tak łatwo."
    Najlepszy ! <3

    Bardzo fajny pomysł na bloga! Na pewno będę zaglądać uwielbiam takie stronki z cytatami do po czytanie najczęściej są one takie prawdziwe.

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytaty, które tutaj wstawiłaś bardzo motywują! Z niektórymi się całkowicie zgadzam np. " Wykorzystuj każdą możliwą okazję, by pokazać jaki jesteś silny " Oryginalny pomysł na bloga, fajny wygląd i treść ja nie mam zastrzeżeń :)
    Zapraszam do mnie ---> http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog
    obserwuje i zapraszam do sb http://tanie-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne cytaty :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń