niedziela, 11 stycznia 2015

Pensó :3

Może warto w samotności spróbować ujrzeć obraz własnej duszy 

"Czyż to nie ironiczne, że moje rany tak strasznie wyglądają, a jednak są znacznie mniej bolesne i groźne niż te niewidzialne, które ty w sobie nosisz."

Jak to trudno wytłumaczyć, tak trudno jest ją zdobyć 
a tak łatwo można stracić, w jednej chwili.

Mówisz mi, że kochasz. Dlaczego więc znów jesteś powodem moich łez?

Bywa, że łatwiej jest łyknąć kłamstwo niż przetrawić prawdę.


Skradłeś mi tylko myśli, tak bardzo
namiętnie, tak bez pytania.

Jesteś pierwszą myślą, gdy zasypiam i  się budzę.


Malinowa herbarta, ciepły koc, dobry rap i głowa pełna myśli. 
Lubię takie wieczory, 
lubię czasem tylko towarzystwo własnych myśli. 

"Patrzę na ludzi przez szary pryzmat świata
do paru wspomnień, nie warto dzisiaj wracać"

Nic nie zyskamy jeśli będziemy się nawzajem okłamywać.


"Nie mów, że masz dość, to dopiero się zaczyna"

Z pozoru niewinna dziewczynka, ale zajdź jej za skórę to zobaczysz jaka z niej suka.
Wybacz taka już jestem, trzymam ludzi na dystans.




"Nieobojętny Ci byłem na bank, bo otulałaś mnie sobą za bardzo."

"I nie poddawaj się zbyt szybko, 
Czemu znów uciekasz jak byłaś blisko?"
"Nie ufasz nikomu i czy sobie też nie wiesz,
wiem nie chcesz ranić nikogo, ale tym sposobem ranisz bliskich, a najbardziej siebie"

Boimy się kochać. Boimy się momentu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden moment, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.

Chodź złamiemy każdą z naszych zasad.

Nie liczy się wiek. Nie liczą się kilometry. Nie liczy się to, co nas dzieli. Liczą się uczucia.

"W końcu przyjaźniliśmy się, zanim jeszcze został moim chłopakiem. Ale już nigdy nie będziemy przyjaciółmi; zawsze będzie nas łączyło coś więcej – szepnęło moje sumienie, a ja zignorowałam jego głos."

"Przypadkowa znajomość czasami potrafi dać nam więcej szczęścia niż, ta za którą czekaliśmy z utęsknieniem."



Szaleni przyjaciele, to najlepsi przyjaciele.
Tylko śmierć może mnie zatrzymać.
Szaleństwo drugim moim iminie.
Jak szaleni tańczymy oboje.

"Każą normalnym być

Mineralną pić, 

Nałogom mówić nie, toż to żyć nie da się!"

"Grzeczne dziewczynki trafiają do nieba, a niegrzeczne idą tam, gdzie chcą." 


"Dziewczynki pragną księcia z bajki. Kobiety pragną niegrzecznych chłopców."


"Tak, masz tu ogień,szkoda,że chcesz tylko iskrę. Bo mogłabym cię rozgrzać bardziej niż one wszystkie."


Jedno spojrzenie i wiem już czego chce.
Chcę żebyś całował mnie tak, aby cały świat nam zazdrościł.
Jesteś jak szczęście w pigułce.
"Nie ma ludzi idealnych, ale są ludzie idealni dla nas."
"Upić się radością i mieć kaca do końca życia"



24 komentarze:

  1. Ostatnie najlesze <3 a tak wgl to meeeeegaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:-)
    Podoba mi się. Będę wracać. Bardzo pomysłowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. "I nie poddawaj się zbyt szybko,
    Czemu znów uciekasz jak byłaś blisko?"
    <3 Masz fajny pomysł na bloga - oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Wybacz taka już jestem, trzymam ludzi na dystans." - świetny cytat. Zapewne znajdzie się w którymś z moich postów <3 Blog bardzo mnie zainspirował , zajrzę nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. " Mówisz mi, że kochasz. Dlaczego więc znów jesteś powodem moich łez?" Wszystkie cytaty są świetne nie wiem, który najbardziej mi się podoba. Będę wracać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, miły wygląd bloga, podoba mi się, umila czytanie, a co do treści, to super, szczerze, ja nie wpadłabym na to żeby u siebie pisać takie cytaty. Oryginalny pomysł. najbardziej podoba mi się: Nie liczy się wiek. Nie liczą się kilometry. Nie liczy się to, co nas dzieli. Liczą się uczucia.
    i Szaleni przyjaciele, to najlepsi przyjaciele
    Pozdrawiam +obserwuję
    I zapraszam do siebie: haywi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś pierwszą myślą, gdy zasypiam i się budzę.

    prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne cytaty:)

    moze obserwacja za obserwacje?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Tylko śmierć może mnie zatrzymać''
    "Nie mów, że masz dość, to dopiero się zaczyna"
    super cytaty, sliczny blogi i super muzyka ;0
    na serio ;)
    moze wymiana obserwacjami? jak tak zacznij ;)
    http://coolcookkate.blogspot.com/
    ,,Z pozoru niewinna dziewczynka, ale zajdź jej za skórę to zobaczysz jaka z niej suka."'

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nie ma ludzi idealnych, ale są ludzie idealni dla nas."
    "Grzeczne dziewczynki trafiają do nieba, a niegrzeczne idą tam, gdzie chcą."
    Bardzo pomysłowy post, pierwszy raz coś takiego widziałam na blogu haha :)
    day-dreamin-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bywa, że łatwiej jest łyknąć kłamstwo niż przetrawić prawdę.
    według mnie chyba jeden z najbardziej prawdziwych cytatów.

    Masz pomysł. Cytatów jest dużo i jest z czego wybierać. Życzę powodzenia :)

    destruction-magical2.blogspot.com
    back-from-los-angeles-magical2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowy blog!
    Z ciekawości: masz Tumblera? Bo to bardzo tumblerowo wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakaś tam literówka ci się wkradała, mniejsza o to.
    Ciekawy pomysł na wyrażanie siebie i zmiana kolorów i rozmiaru czcionki tworzy tutaj taki trochę szalony i chaotyczny klimat. Pozytywnie.
    Pozdrawiam i ściskam.
    http://kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne cytaty :D
    Teraz już wiem gdzie mam ich szukać gdy dodaje jakieś zdjęcia xD
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życiowe to wszystko jest :D
    Calośc fajnie wykonana
    Będe tu częściej wpadała ,po cytaty xD

    Zapraszam wszystkich :))))http://jak-to-zrobisz.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne cytaty :)

    http://getreadywithwe.blogspot.com/ <---- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wykorzystam cytaty do zdjęć :) Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne cytaty, przydadza mi się! zapraszam do mnie na konkurs; daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie życiowe te cytaty....ale podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te cytaty. Bardzo oryginalny pomysł, zwłaszcza z tymi różnymi kolorami czcionki :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post , super cytaty , super blog
    I zapraszam do mnie : http://one-day-to-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł i świetne cytaty :) zapraszam do mnie http://justhavedreamm.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super :) Świetny pomysł na bloga :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń