środa, 25 czerwca 2014

Entonces ;3

Uśmiechnij się, jutro może być gorzej 

"Gubię się już w twoich słowach
Brak sił by działać od nowa"

"Znów jej zapach chciałbym mieć na dłoniach"



Ciesz się niepełnoletnością 


Już nigdy jej nie odzyskasz 



Narysuj mi drogę do Twojego serca


"Zabierz mnie gdzie wschodzi słońce,
 Zabierz mnie gdzie ciemność zanika, 
 Zabierz tam mnie gdzie noc wita dzień."
"Kolejny raz odnajdziemy to w nas - nasze miejsce i czas"

"Na sercu kamień, z ust cisza
I znów się nie znamy, i mijamy wśród pytań"



"Mam blizny, bo parę chwil pokłuło jak igły"





"Blizny mówią więcej o nas niż słowa"








Jedno marzenie - obudzić się w Twoich ramionach

"Nie unikaj mego wzroku
Mam cię na oku"


   Nie żałuj zdarzeń, 
   które dały ci odrobinę      szczęścia 


"Tylko z Tobą chcę przeżyć ten czas"

Moim domem jest Twoje serce




Kolejny raz zaciągam się twoim oddechem




Jesteś moim największym nałogiem

"Chciałbym Ci coś dać, ale nie wiem co
Nawet nie stać mnie na odważny krok"

Wierzę w szczęście, ale ono nie wierzy we mnie...



"Z każdym oddechem jestem bliżej diabła"


     
   

  "Miło było Cię poznać, ale błędem pokochać"

"Gubię się już w Twoich słowach
Brak sił by działać od nowa..."


  
Niszczymy się nawzajem...




W myślach i marzeniach jestem zawsze z Tobą




4 komentarze:

  1. Kochana <3 czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobało, a szczególnie ten drugi cytat. Jest przepiękny, bardzo metaforyczny i każdy może zrozumieć go na swój sposób. Pokłóciłam się dzisiaj z moją miłością, a Twój post uświadomił mi mój błąd i dał do zrozumienia, że nie warto się gniewać. Lecę go przeprosić. Dziękuję Ci bardzo ; *
    imyourlolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cytaty. Jeden z nielicznych blogów o takiej tematyce, co bardzo przypadł mi do gustu.
    Mam nadzieję, że w najbliższym czasie dodasz nowy rozdział, bo czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty, nie umiem wybrać najlepszego... Wydaje mi się, ze blog byłby lepszy gdyby był bardziej przejrzysty, czytelny. Na razie jest po prostu chaos; galaxy w tle powinno zastąpić wszystkie inne kolory, jeśli chcesz pisać kolorową czcionką to daj jednolite tło, ponieważ teraz wszystko się ze sobą gryzie :) Oczywiście nie mam zamiaru Cię obrazić czy coś w tym stylu, wiem z doświadczenia, że wygląd to podstawa.
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń