wtorek, 17 czerwca 2014

Comienzo ;3



Tylko Ty dajesz mi nadzieję na lepsze jutro

 Uzależniłam się od Ciebie błyskawicznie, zdecydowanie za szybko, za prędko...


"Zanim odejdę, nim odejdę stąd
 Chwyć za rękę mnie, złap za rękę mą -
 Pójdziemy razem tam, chaos nigdy nas nie     obejmie."




Dzięki Tobie mój świat staję się bardziej kolorowy 

Image and video hosting by TinyPic
"Chcę ci dać, co najlepszego mam w sobie"


"Nie trać mnie, jestem Twoim marzeniem,
Nie trać jej, nadziei na nasze spełnienie, 
Nie trać mnie..."


Złap mnie mocno i nigdy nie puszczaj

Spójrz mi w oczy i wykrzycz, co czujesz                  


 Zatańcz ze mną jeszcze raz.. 
Otul twarzą moją twarz

"Tylko z tobą mogę czuć
Tylko tobie chcę przekrzyczeć..."



"Nie umiemy żyć ze sobą, nie umiemy żyć bez siebie
Dobrze nam bywa bez siebie, ale ze sobą jak w niebie"


"Gdy jej nie ma obok, jest mi źle i nie jestem sobą..."



Jestem uzależniona od koloru Twoich oczu


"Pamiętaj jednak, że ja pamiętam
Że to przeze mnie nie ma Cię obok mnie"

5 komentarzy:

  1. Świetne cytaty, napewno będe częściej wpadać. Zmieniłabym jedynie wygląd bloga bo niektóre opisy źle się czyta ale ogólnie to nie jest źle. Obserwuję :)
    my-beautypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie miejsca, w którym mogę poczytać ciekawe opisy. Tylko proszę - zmień tło bloga, jest nieodpowiednie i wszystko się zlewa.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe cytaty. Lubię co jakis czas je poczytać, jak brakuje mi inspiracji do mojego bloga.
    A skoro już o nim mowa (taki mały SPAM :D) zapraszam http://nastolatkow-historie.blogspot.com/ Niedawno go założyłam i chcę zdobyć czytelników. Mam nadzieję, że lubisz opowiadania młodzieżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się cytat "Chcę Ci dać co najlepszego mam w sobie". Bardzo pomysłowy blog! Zapraszam do siebie
    kwasne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń