niedziela, 26 października 2014

Alegria :3

W oczekiwaniu na szczęście

"To ta noc cicha, obłudna i fałszywa
 To ta noc zamiata wszystko pod dywan"

"Nie wiem, co ze sobą zrobić i nie wiem, co będzie dalej"

"Nawet jeśli już wszyscy w Ciebie zwątpili, pokaż im,
że się mylili, nie czekaj ani chwili dłużej"



"Wszystko jest piękne,wystarczy tylko umieć dobrze spojrzeć"


"Potrzebuję Cię jak żadnej innej rzeczy.
Skłamałbym mówiąc, że chcę się z Ciebie wyleczyć"


I chcę znowu znaleźć się w twoich ramionach... Usłyszeć że jestem tylko twoja...

"Nie ma tego złego, co na dobre by nie wyszło"

Przeciw wszystkiemu, co ciągle nas dzieli
Przeciw wszystkiemu, co chce mas pokonać
"Chciałbym z ramion zdjąć ci troskę o przyszłość
Pokazać, że pieniądze to nie wszystko"



Mając przyjaciela, masz cały świat






Żyjmy tak aby każda chwila była wyjątkowa

Delete jest tylko na klawiaturze,niestety nie istnieje w życiu

Szukasz miłości, gdzie miłość to tylko słowo

Zawrócić mi w głowie

Musisz mieć coś w sobie





"Dorośli" -mówią mi "dorośnij"
Wielcy kreatorzy szarej prozy codzienności 

"Nigdzie się nie spiesz, spieszy się czas
Na pewno jeszcze, dopadnie nas"


I są chwile, kiedy żałuję, że żyję



Trudno uwierzyć, że jedno spojrzenie, jeden dotyk może tak wiele zmienić

"Chcę wiedzieć jak całujesz, bo dostaję świra
 Kiedy tak patrzysz czas zatrzymał się

 A może chciałem żeby się zatrzymał, wiesz?"



"Tak bardzo chcę dotknąć Cię!
 Chociaż jesteś tak daleko, wiem że w      końcu  spotkamy się!"




"Tak wiele pokus by nakarmić swoją duszę

Tyle samo okazji żeby w grzechu się zanurzyć"
"Wszyscy muszą być kimś, mi wystarczy być sobą"

"Nic nie warta jest duma ludzi bez honoru
Dwulicowość  to jedna z najpopularniejszych chorób"


Chcesz poznać historię mojego życia?
Spójrz na głębokie blizny zrobione na wytatuowanym ciele.

To właśnie one zastąpią bolesne słowa, których i tak nie znajdziesz w słowniku. 

"Zapomnij o mnie, nie ma mnie od teraz
 To rzeczywistość ten przymus wywiera"



"Wiem, że lubisz, gdy jestem nieobliczalny,
Lubisz to jak temat łatwopalny."


"Moje dłonie na twojej szyi zamiast pętli
Tracisz oddech, ale wcale nie chcesz wezwać karetki"


Jedno słowo, a oddam Ci się cała



"Lubisz smak siarki, spróbuj smaku diabła"

1 komentarz:

  1. Świetne *.* Ogólnie to kocham rap <3 Obserwuje !
    Zapraszam
    pazury-kolorowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń